Oplæg/Workshop 1

Tema: Fremtidens positionering – at skabe tillid til sit brand i en verden i forandring

 

Dette er en workshop-serie om “Hvordan fremtidssikrer vi vores brand?”.

Vi starter med temaet: “Fremtidens positionering – at skabe tillid til sit brand i en verden i forandring.”

I denne første workshop tager vi fat på de vigtigste greb, der vil gøre dit brand stærkere i fremtiden.

Du får ikke bare ny viden – men også mulighed for at prøve kræfter med en øvelse, der giver dig et ærligt billede af, hvor jeres brand står i dag, og hvordan I kan rykke jer i retning af fremtidens positionering.

 

Vi undersøger fire afgørende spørgsmål:

Workshoppen afsluttes med fælles dialog om, hvilke konkrete justeringer I allerede nu kan arbejde med for at stå stærkere i fremtiden.

 

Glæd dig til en formiddag med indsigt, inspiration og nye perspektiver, du kan tage direkte med hjem i dit arbejde.

 

Tid og dato:

Tirsdag d. 22. oktober 2025

kl. 9.30 - 11.30

 

Program:

09.30 – Velkomst

09.35 – Oplæg v. Kristin Dahlström, Unikness

Intro om brandtillid

10.00 – Oplæg v. Dorthe Noe, Noehow

Forbruger- og markedstendenser. Gennemgang af de vigtigste trends der påvirker brandtillid. 

10.25 – Pause

10.35 – Case-eksempel

10.45 – Workshop: Fremtidsspejlsøvelse

11.20 – Opsamling

Afrunding og åben dialog og spørgsmål fra deltagerne.

11.30 – Tak for i dag

 

Næste workshop/foredrag d. 5. november
Tema: Transparens og ansvar som strategisk greb – ESG som fundament for brandtillid

Dette oplæg sætter fokus på, hvordan virksomheder kan bruge transparens og ansvar som
strategiske værktøjer til at styrke brandtillid. Workshoppen afholdes d. 5. november.

Flere detaljer og tilmelding følger snart.